4 שיטות לשיפור הפרודוקטיביות בחללים מסחריים באמצעות מאווררים תעשייתיים

מערכת שורש  יז תשרי, תשפא  10/5/2020

מחסנים ומרכזי ייצור עשויים להיות מקומות שמאופיינים בשינויי אקלים קיצוניים. בקיץ הם נעים בין טמפרטורות מחניקות למצב של ספיגה מוחלטת
.......................

4 שיטות לשיפור הפרודוקטיביות בחללים מסחריים באמצעות מאווררים תעשייתיים

מחסנים ומרכזי ייצור עשויים להיות מקומות שמאופיינים בשינויי אקלים קיצוניים. בקיץ הם נעים בין טמפרטורות מחניקות למצב של ספיגה מוחלטת. בחורף העובדים מתפקדים בתנאים של קיפאון כשכל החום עולה לתקרה, וכל התופעות האלה מתרחשות מבלי להזכיר אפילו את ההשפעות של התפרצויות עיבוי.

אבל אם אתם מנהלים מרכז תעשייתי, אל תתייאשו. יש גיבור-על לבקרת אקלים במרכז שלכם. בין אם אתם מרכיבים, מתקנים, מעבדים, מתחזקים או מבקבקים את המוצרים שלכם, אתם יכולים לשפר את תנאי האקלים עם מאווררים תעשייתיים בעלי נפח גבוה ומהירות נמוכה, לבד או בד בבד עם מערכת קירור נוחה.

התוצאות מתבטאות בשליטה לשלוט בעלויות האנרגיה תוך שיפור הנוחות של העובדים. אז הנה ארבע שיטות לשיפור הפרודוקטיביות במרחב התעשייתי שלכם עם מאווררים תעשייתיים.

1. מאווררים תעשייתיים מפיצים משבי רוח קרירים

לחלק מהדגמים של מאווררים תעשייתיים יש את הכוח להעביר אוויר בכל החלל, מהתקרה לרצפה ומקיר לקיר. הם יכולים להפיץ זרימת אוויר מעלה ומעבר לחסימות כגון מכונות ומוצרים מוערמים על מנת להבטיח כי התנאים יהיו עקביים כל הזמן.

לדוגמא, עובדים במחסנים נאבקים בחום מחניק בימי קיץ לחים, וכמו רוב המחסנים, הם עובדים בחללים חסרי מיזוג אוויר, עם דלתות שפתוחות רק בזמנים נבחרים, מה שמשאיר מעט אוויר שזורם דרך החלל.

כדי לטפל בבעיה, ניתן להתקין מאווררים תעשייתיים וליהנות מתוצאות של שיפור הטמפרטורה בחלל והגברת נוחות העובדים.

2. עלויות אנרגיה נמוכות

מאווררים תעשייתיים למסחר ותעשייה שעובדים על נפח גבוה במהירות נמוכה אינם מיועדים רק לחללים שאינם ממוזגים. על ידי שימוש במאווררים חסכוני אנרגיה בשילוב עם מיזוג אוויר, מנהלי בניינים יכולים להעלות את טמפרטורות התרמוסטט על מנת לחסוך עד שלושים אחוזים בעלויות הקירור מבלי לפגוע בנוחות העובדים.

מאווררים גדולים למרכזים מסחריים גם מפחיתים את עומס העבודה על מערכות החימום כדי להמשיך בחיסכון לאורך כל השנה.

3. כך גם בחורף

בעלי מרכזים מסחריים יכולים לחסוך עד שלושים אחוזים בעלויות החימום באמצעות מאווררים תעשייתיים, מה שמפחית את העומס על מערכת החימום, בכך שהם מאפשרים לשמור על אותה נקודת הגדרת תרמוסטט בפחות מאמץ.

אבל יש עוד יתרון חשוב לא פחות. מכיוון שמאווררים גדולים לחללים מסחריים חסכוניים יותר באנרגיה ממאווררים רגילים, מרכזים שמשדרגים את מערכות הקירור שלהם יכולים לנצל לרוב הנחות בחיסכון באנרגיה.

4. הפחתת סיכון להתעבות

הברק הנוצץ של טיפות מים על פחית השתייה הקרה שלהם עשוי להיות סימן משמח לקיץ, אבל כשהעיבוי פוגע בחללים תעשייתיים, הצטברות טיפות המים הקטנות האלו היא בעיה גדולה. עיבוי מתרחש כאשר אוויר חם ולח נוגע במשטח קר יותר.

באביב ובסתיו, תנודות הטמפרטורה והתעבות הנלוות לשינויים אלו עלולות לעורר הרס במקומות עבודה שאינם מצוידים בפתרונות קירור נאותים.